ISO 15838

ISO 15838 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet sunumu için genel şartlar standardı çağrı merkezlerinin belgelendirilmesi ve müşteri odaklı hizmet veren kuruluşların aldıkları bir belgedir. İletişimi kontrollü ve kaliteli bir biçimde sağlayarak, Firmanın içerisinde, firmanın müşterilerine verdiği hizmetler için geçerli olan müşteri iletişim merkezi için verilen hizmet ile ilgili geri bildirim, çağrı, şikâyet, memnuniyetsizlik vs için kapsamlı bir metot sunar.



ISO 31000 Yararları Nelerdir?


·         Müşteri iletişim kalitesindeki iyileşmeyi sağlar

·         Müşteri servis ve çıktılarına değer katan personel yaklaşımındaki gelişmeleri artırmayı sağlar.

·         Düzenli ve sürekli veri akışına olanak tanır.

·         Hizmet iyileştirmeleri için geri besleme sağlar.

·         Firmanın rekabet avantajını kötü yönde etkileyecek olası kötü hizmet veya hatalı servis hizmetlerinden doğan kayıpları önler

·         Verilen hizmet geriye dönük olarak izlenebilir.