ISO 20000

ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi, bu standart kuruluşların yönetilen hizmetleri nasıl sunduklarını, hizmet düzeylerini ölçüp performanslarını değerlendirmelerini ölçmek için kuruluşlara yardımcı olur. Bilgi Teknolojileri kuruluşlarının (kurum içi, dış kaynaklı veya harici) kendi ITSM süreçlerinin gerek gereksinimleriyle uyumlu olmasını sağlayan uluslararası IT hizmet yönetimi (ITSM) standardıdır

 


ISO 20000'in Yararları Nelerdir?

 

·         Dünya çapında rekabet avantajı elde etmeniz sağlar

·         Dünya piyasalarında Pazar payının arttırılması sağlanır ve itibar kazanılmasını sağlar.

  • Insanların azaltılması ve iyileştirilmiş olay yönetimi
  • BT hizmetlerinin sunumunda entegre bir sürecin benimsenmesi
  • Maliyetlerin geliştirilmiş yönetimi, mali tasarruflara yol açması
  • Şirket, varlıkları, hissedarları ve yöneticileri korumak İç ve / veya dış müşterilerden müşteri memnuniyetini artırmak